onsdag 16 mars 2011

Vill klippa mig, men jag vill ha kvar mitt hår!

Sitter och funderar på om jag ska klippa mig eller inte...

Skulle vilja ha: en bob!

Jag har aldrig haft den frisyren förut tror jag. Delvis, men mest då bara när hår växer ut. Den nedanför här är lite kort tycker, men snygg ändå.

Dock har jag jätteångetst att klippa mig då mitt hår faktiskt börjar bli långt....
Det är inte värst slitet heller utan ganska fint. Sen vet jag inte hur en bob skulle se ut när den börjar växa ut....



Beckhams är ju lite längre, men hon har nog ganska tjockt hår (läs, löshår i massor!) också, och på mej skulle den nog bli vääääldigt platt. Har ju ganska tunt hår ändå.

Men det som är bra med en bob är att jag kan ha kvar "luggen" lång och inte behöver klippa den. För jag tycker det är den som tar längst tid att växa ut igen...

Rent praktiskt om man vill träna så är det ju håret framför ansiktet som ska va långt så det går att sätt upp...

Men det är nog nu före sommaren som jag ska göra det om jag ska. För jag tror mitt hår växer lite fortare på sommaren än det gör på vintern. Har för mig att jag fick klippa mitt hår flera gånger under förra våren/sommaren för att ha det jämnt.

Ska jag våga och göra det själv? Eller ska jag gå till frisör?
Skulle vilja snygga till håret innan man ska träffa Jonatans föräldrar i april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar