torsdag 29 december 2011

Julklappsskörden för i år...

Då var julen slut, och även jag var tydligen snäll nog att få lite julklappar. 
Jag har ju gjort det klart tidigare att jag inte är så där extremt förtjust i att fira såna här högtider. Jag hade nog föredragit att inte göra det alls, men jag kan i alla fall erkänna att det är lite mysigare att fira med Jonatan än hemma. 
Så två jular för mig i år också...

Då ska vi se, vad fick jag egentligen?
Jo, det här: 
1. Röda Budo Nord handskar (Jonatan), tyvärr fanns inte de snygging MMA-handskarna som jag hade sett  i nätshoppen på Budo och Fitness i Linköping. 
 2. Doftljus från WoodWick (Bror 1). Det sprakar när det lyser!
3. Skyddsfilm till min iPhone. (Jonatan)
4. Två tröjor från Carlings. ("I Love Sushi" och "Return of the Monster Burger" i brunt, jag har redan den i blått med luva). (Jonatan)
5. Bok med styrketräningsövningar (Bror 2). Eftersom jag tydligen anser att jag är klen...

Av mammsen och pappsen fick jag pengar till en tv, och av ren slump så hittade vi faktiskt en.
Det blev en Toshiba.
Eftersom jag inte ska göra så mycket mer än se på film och spela playstation 2 på den, så känns det inte som jag behöver någon fancy-pancy tv precis.

Sist, men inte minst så fick jag en tekanna i keramik av Jonatan. 
Den är typ bäst. Min egen keramikkanna liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar