fredag 30 december 2011

Shopping spree!

Har varit och shoppat en del nu under mellandagsrean. Mycket på IKEA har det blivit för mig. Typ lite småsaker som kanske inte är sådär jätteviktiga egentligen.



Det blev lite vinglas (mest bara för att de var sjukt billiga och de som jag har hemma är sjukt fina kristallglas som jag inte vill ska gå sönder utan är "finglas"), en nalle, lite "kassett"-lådor, en mjölkskummare, en magnetlist till köket för knivar och en liten svart förvaringslåda i plast. Egentligen skulle jag behöva köpa lite fler sådana förvaringslådor hemma för att kunna stoppa undan småsaker och få ordning i mitt städ/verktygs/förråds"skåp".

Sen har jag också köpt ett till par träningstights så att jag slipper tvätta så ofta utan kan byta. Jag har ju typ 3-4 svarta t-shirtar som jag kan träna i, så då kan jag gå en vecka utan att behöva tvätta, men inte med byxorna. På Stadium köpte jag också ett nytt skydd för min fot och hoppas att det ska gå lite bättre att träna nu! Är sjukt sugen på att gå ut och springa igen snart.


Sen köpte jag en hel del garn också eftersom det var total utförsäljning på garnaffären på Ikanohuset. Får dock se om det blir något vettigt stickat av det eller inte. Eftersom de garnfärgerna och kvalitéerna som jag använt förut inte fanns kvar så har vissa projekt fått skrotats.


Sen hittade vi min TV som jag skrev om i förra inlägget när vi var på Ikanohuset också. Så vi har vandrat runt mycket i affärer nu. Men det är å andra sidan nästan den enda träningen som vi har fått nu under mellandagarna.


Men som sagt, varit en del shopping nu i mellandagarna. Både julklappar till Jonatan, och med Jonatan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar