fredag 9 december 2011

Nostalgia!

Hittade gamla bilder från 2009 när jag rensade lite på datorn nu idag.
Jag tror att jag har färglagt båda två med min ritplatta. Det ser så ut i alla fall.

Aikido!
Jag har nog fler sådana här liggande någonstans, men jag tror de är sparade på min externa hårddisk och inte på datorn. Måste ta och göra några fler under jul och nyår. Det är ju inte precis så att de tar så jättelång tid att göra.
Insåg att det är nog så jag ser ut när någon gör en ikkyo ura-waza på mig också. Speciellt om det är någon som kan göra dem. 

Edit:
Precis! Jag tyckte väll att jag hade några till!
Koshi-nage:
Kote-gaeshi:

Naruto, fast vuxen, och inte helt mangastyle. Inte animestyle heller för den delen. Jag tror jag ska prova och rita om den någon dag när jag har lite mer tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar