onsdag 16 mars 2011

#6 - Av de orsakerna älskar jag min pojkvän.

Nej jag älskar inte min pojkvän mer än vad du älskar din. Min pojkvän är inte bättre än din.
MEN därför älskar jag min pojkvän (och alltså inte din, och jag är inte du!)

Så löst?


Men, så alltså. Jag tycker om min pojkvän (Jonatan) så jättemycket av de här orsakerna.

Haha, vad fånigt det egentligen känns att skriva allt det här, speciellt då jag vet att han troligtvis läser det här snart!


  • Han lyssnar på vad jag säger (för det mesta, jag vet att han i alla fall lyssnar när det är viktigt, även om han påstår att han aldrig vet om jag pratar med honom eller med mig själv).
  • Han säger aldrig att det jag försöker göra är dumt utan han hjälper mig istället och kommer med lösningar, även fast det kan vara helt tokigt ibland.
  • Han tycker om mig för den jag är. Och jag tycker om honom för den han är.
  • Han har bra humor, även om han alltid ska förstöra min skämt och vara värsta anti-joke chicken.
  • För att citera Linda Bengtzing "har träffat mannen med bra fysik".
  • Han är norrlänning. Bara det är ju totally awesome. Även om jag tycker han borde prata mer norrländska.
  • Han följer med när jag ser på fotboll även fast han inte bryr sig det minsta om fotboll...
  • Vi har ganska samma hobbys och kan prata i timmar utan att lessna (eller i annat fall döljer han det väl).
  • Han är smart! Typ.
Han är självklart inte perfekt, men det är inte jag heller.. Eller, han är perfekt för mig kan man väll säga.
Sen kan man säga vad man vill om att han ska fota i tid och otid, men jag känner att det kan man leva med. Så länge han får mat när han är hungrig så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar