torsdag 24 mars 2011

Svar på kommentar

Tänkte svara på en kommentar som jag fick på mitt förra inlägg:
http://aiki-samurailady.blogspot.com/2011/03/10-vart-skulle-jag-helst-av-allt-vilja.html

Frågan/kommentaren lyder:
Anonym sa...

varför skulle du vilja bo på de andra ställena då? / nyfiken


Det är ganska lätt:


Los Angeles skulle jag vilja bo i för jag studerar film. Jag har lärt mig göra lite film, och läser filmvetenskap nu, men ska söka en mer praktisk linje sen också. Det hade varit ganska kul att bo i landet och staden som distribuerar mest film till världen, även om det kanske inte alltid är bäst film. Sen är det varmt där. Jag tycker om värme.


Irland Bara dialekten skulle vara nog för att bo där. Men jag gillar också det gröna, naturen verkar så fantastiskt fin där. Jag skulle vilja ha en sån lite stuga som står mitt ute i ingenstans där man har nån kilometer ner till närmsta by och så. Det hade varit mysigt!


2 kommentarer:

  1. En fråga till... Vad för praktiskt linje inom film har du tänkt söka? /nyfiken

    SvaraRadera
  2. Ett program med mediegestaltning, där man kan välja inriktning själv :)

    Men annars har de ett ganska bra praktiskt filmprogram i Molkom.

    SvaraRadera