tisdag 8 mars 2011

Trendigt?

Nu tänkte jag försöka vara sådär lite trendig och göra en såndär blogglista...

Toffel för omvärlden much?
Jo visst! Som fan, men jag tänkte att det kanske kan vara bra de dagar då jag inte har så mycket idéer/tid/ork att skriva vettiga inlägg... Jag kommer också försöka lägga till egentagna foton till inläggen så att det inte bara blir en massa tråkig text.

Min lista består av följande "ämnen"

#1 - Mej, en presentation! Vad gör jag? Vem är jag? Vad tycker jag?
#2 - Min första resa jag gjorde själv utan föräldrar.
#3 - Så firade jag min bästa födelsedag.
#4 - Varför bloggar jag?
#5 - Så var min gymnasietid.
#6 - Av de orsakerna älskar jag min pojkvän.
#7 - Torsby - byn gud glömde?
#8 - Vad film betyder för mig.
#9 - Livet före, under och efter mina ätstörningar och hur jag tog mig ur dem
#10 - Vart skulle jag helst av allt vilja bo och varför?
#11 - Arsenal F.C; hur, när var, och varför?
#12 - Kampsport - fighter eller budoka?
#13 - Böcker, författare och litteratur
#14 - TV-spel!
#15 - Johnny Depp.
#16 - Vad jag vill bli när jag blir stor?
#17 - Flytta hemifrån... Igen.
#18 - Stickat.
#19 - Fotografering.
#20 - Vampyrer.
#21 - Böcker eller film? Göra, läsa, skriva?
#22 - Varför jag hatar min hakama, men ändå älskar den.
#23 - Hur det var att växa upp i skogen.
#24 - Vegetarian ja, visst!
#25 - Kläder i min smak.
#26 - Musiken jag lyssnade på, lyssnar på och kommer att lyssna på.
#27 - Shopaholic eller inte?
#28 - Serietidningar.
#29 - Vilken årstid föredrar jag bäst och varför?
#30 - Photoshop, varför, när och hur använder jag det och vad tycker jag om det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar