torsdag 31 mars 2011

To da gym!

Varit och gymmat, och har nu ont i axeln. Typ lite grann.
Vet inte riktigt vad jag gjort, men det har gjort ont i två dagar nu!
Tror dock att det är från en aikidoteknik i måndags som inte kändes helt jättebra i axeln.

Tänkte också säga att nu under fliken träning så kommer man nu kunna följa min resa mot en "ny" kropp, en frisk kropp, en hel kropp genom träning. Jag kommer inte försöka deffa eller något riktigt så låg fettprocent, men bara försöka få bort överflödigt fett och öka muskelmassa.
Bli lite stark.
Lite "beff"

Dagens träning bestod av:
- lår
- mage, sneda raka och djupgående magmuskler
- tricpes
- bröstmuskulaturen

Glömde dock att träna rotator cuffarna. Har en känsla av att jag måste se till att träna dem mer än vad jag gör, så jag ska nog ställa mig med gummibanden och köra igenom ett par reps med dem innan jag åker ner till Karlstad för lite Kali Sikaran.

Men nu, blir det matlådegörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar