fredag 8 juli 2011

Shopping

Tog en tur ner till stan för att se om de shortsen jag ville ha fanns på rea. Men inte.
Kikade lite på Gina Tricot också, och jag såg en hel del där som var riktigt snyggt faktiskt!
Istället blev det lite annat smått och gott inhandlat!

Först var vi inne på Game Stop. Vilket var dumt. Kom ut med 3 st datorspel (och någon dag ska jag in och köpa ett playstation 2 spel!)


Sen smet vi in en sväng på Stadium, där jag skulle se om de shortsen jag är jättesugen på var på rea, men tyvärr inte. Men jag hittade ett par andra jeans-shorts (som jag är emot att köpa egentligen för att de är så sjukt dyra, och jag har ju precis börjat få på mig ett par gamla som varit för små förut...)


Sen började det spöregna, så vi smet in på Bokia för att se om det fanns några pennor där som man kunde rita på tyg med. Och det fanns det!
Jätteglad blev jag! Nu kan jag rita på de tröjor som jag köpte på Stadium i våras!

Eftersom att jag inte ätit något idag så ville jag ha sushi!




Sen var vi så awesome så att vi fick klubbor inne på sushi restaurangen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar