onsdag 2 mars 2011

Helgens bravader del_1 (Mycker bilder)

Nu i helgen så flyttade hjärtat in i en ny lägenhet, och jag tog på mig det digra arbetet att dokumentera det hela.

Fruktpaus.
Ingen får någonsin neka Jonatan hans mat! Då blir han grumpy!

Bilderna här är bara endel av dem som togs, och jag ska, så snart jag har listat ut hur det går till, lägga upp bilderna på Picasa. Har aldrig använt mig av Picasa förut, men jag anser att bilderna inte är passande för Deviantart där jag helst lägger upp "finbilder" (läs, artphotos).



Så glad kan man va när man blir fotad!
Med tanke på hur lite bilder jag har på Jonatan i förhållande till hur många han tar på mig så är det lite skämmit. H
ar tar väll typ lika många bilder på mig varje gång vi ses som jag har på honom sammanlagt..

Men nu så! Nu har jag en massa bilder på honom också! Så när han skriver ut bilder nästa gång! Då kan jag också få lite fina bilder av honom!


Jag var aningen trött (det var
vi väll allihopa), men det var lite tröstlöst att först packa ner alla glas och tallrikar och annat köksgeråd, för att bara någon timme senare packa upp allting igen. Nej, nästa gång städar inte jag köket. Vad som helst! Men inte köket!





Men Jonatan bär på lådhurtsar!
Och ingenjörerna står och filosoferar över lastbilen... Och dess innehåll (?) Eller är de kanske bara lite oroliga över vart de ska ställa Jonatans snygga spargris?




Nya sovrummet. Lite dumt dock att de har satt uteplatsdörren där och inte i köket... Hur tänkte de nu? Det är ganska så kallt i sovrummet på mornarna! I alla fall för mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar