fredag 8 april 2011

Tibetan Book of the Dead - The Great Liberation


Ligger i sängen och mår fortfarande dåligt. Nu har jag börjat hosta också och det gör ont i bröstet på mig. Men ofta brukar hosta vara det sista jag gör, så förhoppningsvis är jag på bättringsvägen nu.
Ska sätta på filmen Tibetan Book of the Dead - The Great Liberation om en liten stund. Har den som uppgift, men jag vet inte riktigt hur...
Men först ska jag hämta lite yoghurt. Vaniljyoghurt är min grej nu. Lite missnöjd då den inte finns i lättversion, i alla fall inte där jag handlar. Jag undrar om man kan göra egen genom att blanda i vaniljsocker?

Drömde en jätteskum dröm inatt, men Jonatan hade rätt, jag har tittat så mycket på Top Model nu att jag kommer drömma om det. Här om kvällen drömde jag att jag skulle fota Mr Jay, i rosa sjöjungfruklänning och en lite hund!
Väldigt disturbing....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar