fredag 15 april 2011

Tvingat telefonköp

 Egentligen känns det extremt onödigt att gå och köpa en mobil, för jag har en riktigt bra, den är måhända inte helt avbetald än, men kommer att vara om två månader.
Den är absolut inte dålig, och kommer att få följa mig en tid till innan jag köper en HTC-telefon, även om jag byter abonnemang i juli...

Eller det var planen i alla fall. Nu sitter jag här och har glömt min telefon, som jag var helt säker på att jag hade med mig, i en bil.


Toppen. 


Jag känner mig riktigt jävla smart nu. Okay, jag kommer ju att kunna få den tillbaka åtminstone, det var ju ingen som jag inte kände, men jag tvivlar på att jag kommer få den tillbaka snarast...


Så idag var jag tvungen att springa ner och köpa ett kontantkortn och en ny telefon. Blev en Nokia-nånting.

Den är svart, liten (betyder det att jag kommer kunna tappa bort den ännu lättare?) och jättekrånglig att ha att göra med! Men den är förhoppningsvis bättre än min andra reservtelefon som stänger av sig hela tiden, och drar ur allt batteri för att man måste sätta på den hela tiden...

Men, nu kan man nå mig igen i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar