måndag 11 april 2011

Måndag morgon!

Ja se där, då var det måndag igen då, och jag har bestämt att nu är jag frisk. Jag börjar bli less på det här.

Den här veckan kommer bli rolig. Jag ska försöka skriva klart en uppgift inom religionen som jag inte förstår. Jag  förstår vad det är jag ska göra, men inte vad jag ska finna. Jag kan inte ens komma på något långsökt...

Jag ska också försöka hinna och packa så mycket som möjligt i flyttlådor, hitta vart man skruvar isär soffan och försöka få lägenheten flyttklar. Sen måste jag packa väskan snart för på tisdag (19:e) åker jag till Linköping igen och blir kvar ett bra tag.

Sen ska jag försöka hinna läsa ur en riktig skräpbok, och hinna träna. På torsdag blir det karlstad och Kali också!

Jag ser inte fram emot veckan alldeles för mycket...

Men nu ska jag gå och sitta i solen och läsa Bitten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar