onsdag 8 juni 2011

I am a werewolf/vampire hybrid!

I have trough some observations trough out my life realized I am a werewolf/vampire hybrid.
A bit like Michel Corvin in Underworld.

First of all, I am almost alway cold. Really, really cold.
And pale. I can be out in the sun for hours, and barely get any color at all!
But still, I am very sure that I am a werewolf as I have found things like ripped pillowcases and scratch marks at the head end of my bed at my parents. And also, my period cycle follow the full moon.

So, I am pretty sure I am a hybrid.
My werewolf side is something I can't remember though... So I guess it means I am a vampire all month except for the week around full moon!

*RAWR!*

3 kommentarer:

  1. Tror stenhårt på din teori! Jag är ju själ något åt vampyr/människohybrid-hållet. Skulle man gå på Twiligts teorier om varmt och kallt är jag definitivt lite varulv också, min pojkvän vill knappt dela säng med mig för att jag alltid blir så varm. Som ett levande litet element i sängen som klarar överdrivet höga temperaturer när det är dags att sova!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Så är min pojkvän. Han är jättevarm! Men jag är kall. Så därför tror jag att jag är lite vampyr iaf! :P

    SvaraRadera
  3. Vi kan ju i alla fall konstatera att något är helt galet snett med oss :3

    SvaraRadera