torsdag 30 juni 2011

Jobb, Cooper och inget viktigt alls!

Tänkte bara uppdatera lite.
Det blir lite dåligt med det nu när jag har endel att göra i skolan, inte så mycket fantasi om vad jag ska skriva om och så, men jag försöker i alla fall!


Igår var jag ner till Växjö på arbetsintervju. Nu har jag ett jobb som verkar riktigt najs faktiskt!
Jag kommer ha ett jobb som påminner om att vara fritidsledare på en idrottsskola för unga barn. Passar mej som handen i handsken!



Sen, på måndag ska vi till Gröna Lund, och leka och ha kul, och sen... Lyssna på ALICE COOPER!

Precis som alla andra Cooper fans var nästan alla mina sminkningar under högstadiet inspirerade av Alice!
Han kanske är gammal och sliten i vissas ögon, men jag hoppas och tror verkligen att det här blir awesome!

2:a september hade jag gärna åkt och sett Danko Jones också! Jobbar jag inte på lärdagen efter det så är jag ganska säker på att jag åker då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar