onsdag 1 juni 2011

Packar och gör mig redo (tidsinställt)

Är troligtvis i full gång med att packa och grejja för ikväll åker vi "hem" till Torsby och ascoolt läger med Lasse Andersson och Mark Larson!
Missade det förra p.g.a att jag inte hade börjat träna än då (det var typ våren -07, och jag började på hösten).



Najs... Bara svara saker i en svart väska. Det här kommer bli roligt att rota i sen när man har bråttom på morgon! Har varit med om det föut. Man har behövt en svart sak, bland alla andra svarta saker i en svartväska. Fast i vanliga fall brukar det vara mörkt när jag letar efter saker för att folk vill sova! Bortskämda slynglar!



Kommer väll blir lite mer "färg" sen när jag packat ner mina ännu inte torra gis.


Eller de ännu inte torra handdukarna! Hade vi varit i min lägenhet hade de varit torra långt innan man ens hunnit hänga upp dem, för där är det varmt! Oroväckande varmt ibland.


Ska hinna iväg och köpa lite frukt också före vi åker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar