fredag 15 april 2011

Fredag kväll.


Jag vet verkligen hur man livar upp en fredagkväll! Ramlösa med smak av granatäpple, läxor och stickningar. + självklart ett samtal med snoozen!


Ska försöka att laga lite mat också när jag känner för det. Men åt så maffig lunch förut att jag är fortfarande mätt! Det är inte likt mej, men jag vet i och för sig att jag inte ska sätta i mig så mycket mat på en gång!

*dumt*


Vet inte riktigt hur supersugen jag är på att läsa klart boken, men jag måste ju! Då kan jag spendera morgondagen  med aikido och filmvetenskap!




Och nu längtar jag efter sommaren! 
Hittade en så urläcker tröja på Åhléns som jag vill ha, men fuck att jag har råd efter att jag var tvungen att köpa en ny mobil idag... För att få tag på min gamla igen...

Men nu blir det förhoppningsvis lite billigare månadskostnader så då kanske jag har råd med den i alla fall! *Hell yeah*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar