tisdag 3 maj 2011

Gymmet, städa och läsa

Det är ungefär det som jag har tid med idag.

Men, vad skönt det var att få gå till gymmet idag igen!
Helt fantastiskt!
Jag känner redan nu att jag kommer ha ordentlig träningvärk imorgon, och det är skönt. Har varit ganska stel i benen efter att vi var ute och sprang här om dagen!
Men nu har jag inte bara ont i benen, utan i rumpan också, och jag skulle tro att det inte är helt omöjligt att jag kan ha träningsväg i ryggen också!

Idag har jag tränar mycket biceps, rygg, baksida lår och rumpa. Jag ska aldrig någonsin i hela mitt liv göra så mycket utfallssteg i hela mitt liv... Förrän nästa gång jag ska träna ben!
Imorgon blir det gym-löst, och lite vila istället.

Sen blir det att fortsätta packstäda. Idag ska jag springa ner till min mormor och skriva isär en garderob, och hämta fina koppar!

Ikväll så ska jag invadera min säng och läsa igenom såna extremt roliga titlar som "Not your mothers vampire" och "Twilight and Philosphy", men sen ska jag också läsa Le Fanus "Carmilla" och Polidoris "The Vampyre". Förhoppningsvis kan jag imorgon läsa Anne Radcliffes "Udolphos Mysterier".

Ja den listan av böcker lät ju positiv och bra! Men vad gör man inte för att hitta paranormal romance före 1950!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar