tisdag 10 maj 2011

Tisdag!

Ska försöka komma igång med bloggandet igen nu när det legat nere ett tag!
Tänkte skriva ett träningsinlägg idag.

Sitter och filosoferar över vart jag ska träna under sommaren. Vill bygga upp rygg och mage så jag slipper ryggont först och främst, men jag vill gärna träna lite gruppträning också.
Sitter och väljer mellan Campushallen och World Class just nu.
Ska bestämma mig i slutet av månaden (så jag slipper dubbla gymavgifter), så det är inte så bråttom att ta ett beslut än.
Kan ju fortfarande göra lite armhävningar och benböj hemma. Plus att nu har jag ju min cykel också!
Har varit ute och cyklar både idag och igår i ungefär 40 min!
Imorgon ska jag försöka jogga. Dock är jag inte säker på vägen...
Får göra det på eftermiddagen så att jag kan ringa Jonatan och fråga om vägen hem...

Men ikväll blir det lite aikido skulle jag tro.
Var svårare att sluta med det än jag trodde faktiskt, men det blir nog inte så mycket träning i sommar. Ogillar aikido på sommaren. Alldeles för varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar