söndag 15 maj 2011

En dag på Omberg (massa bilder)

Jonatan med kameran i högsta hugg!
 Idag åkte jag med Jonatan och några av hans vänner till en Ekopark som ligger en bit söder om Linköping vid namn Omberg.

Man kan typ se Vättern hela tiden och det var jättefint! Var där i flera timmar och sprang upp för små skogs(bergs)stigar!






Lite växter och sten vid Vättern

Fick lite fina bilder på Vättern också, och runt om!

Men jag fick ingen bra på "hela" sjön. Hade lämnat systemkameran hemma och lekte med en liten kompaktkamera istället, och det är jag nöjd med, för annars hade jag nog inte kunnat tatt vissa bilder, utan risk för att ramla och tappa kameran!



Delar av en bokskog
Bokskog har jag aldrig sett förut tror jag. Tror inte det finns så mycket sånna träd hemma? Jag ser mest gran och tall och björk... Annars kan ju någon berätta vart det finns bokskog! 
Klättrar och halkar
Hade laddat upp en massa bilder som inte ville upp, så ni får nöja er med dem som finns här, och jag vet, det är en bli prick på trädet nedanför, jag såg inte det när jag tog kortet!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar