måndag 23 maj 2011

Undrar lite...

Jag bara undrar lite...
Om man har runt 40 läsare varje och kommenatarerna är större delen av tiden nere på ... 0
(okay, jag får lite roliga kommentarer från söta kurskamrater men, that's it...och Jonatan kommenterar saker jag skrivit när han kommer hem från jobbet.)

Skriver jag verkligen så extremt tråkiga inlägg?
Eller är det för att jag inte har stora plastbröst, har en normal syn på kost och hälsa, gillar "nördiga" saker och INTE lägger upp dagens outfit flera gånger om dagen?

Eller är det för att jag faktiskt kan stava, inte festar och super till varenda dag och ser så där modelligt snygg ut, och har ett eget företag som man tycker att mina åsikter är oviktiga?

Jag försöker ju i alla fall att blanda innehållet i vad jag skriver så att det ska passa olika läsare...

Men okay. Jag fattar vinken. Helt uppenbarligen måste man passa vissa normer för att få läsare... Men det skulle vara kul att få en orsak till VARFÖR ni inte kommenterar. Många jag tror läser min blogg är ju väldigt benägna att kommentera annat man gör/säger/tycker....

4 kommentarer:

  1. Jag börjar misstänka att det inte spelar någon roll vad man skriver. Det är något mystiskt procenttal uträknat av något evil mastermind. Jag menar, stryk några nollor i Kenzas besöksstatistik och gör likadant på hennes kommentarer, plötsligt hade inte hon heller så många!
    Vi har helt enkelt bara för för låg procent för att få några kommentarer :(´

    Och ja, jag har grubblat på detta ett tag, haha

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte vad det är, jag har också läsare men det är sällan någon "random" kommenterar. Fast å andra sidan är jag själv såpass lat att jag sällan kommenterar, haha... :P

    SvaraRadera
  3. Jag försöker... men många blir ju så jävla aggressiva också om man skulle kommentera något som de skriver =/ xD

    SvaraRadera