fredag 5 augusti 2011

Drömlooken

Om jag fick bestäma helt och hållet hur jag skulle se ut så skulle det blir en blandning mellan:

Jag kan ju säga redan nu att nej, jag kommer troligtvis inte att tatuera mina armar på det sättet, men det är sjukt snyggt, och jag vill ha Nikkis kläder (egentligen hår också, men jag är också förtjust i Helena Bonham-Carters och Edward Scissorhands hår).



Då självklart är den mest awesome av alla Bonham-Carters roller den som Bellatrix Lestrange.



Sen får man VÄLDIGT gärna hiva in lite vackra 1700/1800-talsklänningar typ:
http://donnasandra.se/images/2008/vacker_1199659490_898239.jpg
Helst då i svart och rött, kanske liiiiite vitt, men inte mycket.
Sen lite 50-tals rock'n'roll/rockabilly kläder också!
Gärna med prickar på. Det är fint.


Dock vet ju alla som läst min blogg att min "drömkropp" är att ha en som liknar Gina Caranos.



Så plocka gärna ihop ett stortlockigt svart rockigt hår med dreads, Nikki Sixx och Bellatrix Lestranges garderob och Gina Caranos kropp och ge till mig i present så skulle jag bli ofantligt glad!

I slutändan kom jag på, blir jag Kat von D.
Men inte mig emot...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar