fredag 5 augusti 2011

Bästa drömmen?

I natt (rättare sagt imorse) drömde jag en av de bästa drömmarna någonsin tror jag.

Jag drömde att jag var på konsert med Mötley Crue, i ett jättesmalt rum, tydligen med en massa människor som var jättelånga, och scenen var väldigt lågt ner. Jag fick stå och hoppa, men tillslut så fick jag i alla fall syn på Tommy Lee. Även om han hade fått en (änn mer) Thåström look där bakom sina trummor.

Tillslut så lyckades jag att komma upp så högt så jag fick syn på Nikki i alla fall!

Efter att konserten var slut så skulle jag få sitta och snacka med honom, och det var awesome. Sen fick jag slicka på hans tunga också!

Den här bilden får jag nog gömma någonstan.
Risken finns att det blir lite för lite skolarbete
gjort om den är framme...

Den som känner mig kan förstå hur ARG och BESVIKEN jag var när någon ringde till mig i morsse så jag var tvungen att gå ur sängen!

1 kommentar: