fredag 8 april 2011

Önskelista

Har precis knåpat ihop en önskelista på saker som jag vill ha!
Eller, som jag önskar att jag hade kanske man ska säga.

Men först måste jag bli rik, väldigt rik...

  1. En Mac dator med vissa film och fotoprogram
  2. En iPod
  3. En HTC eller en Galaxy S (ni går gärna berätta vilken av dem som är bäst och varför)
  4. Ett animeringsbord
  5. En kompaktkamera som man kan använda när systemkameran inte kan följa med
  6. En videokamera
  7. En ny garderob (då i form av nya kläder och skor, själva garderoben har jag en ny)
  8. Ett Xbox 360 och ett Wii, gärna med tillhörande spel, och en stor TV att spela på
  9. En gigantisk säng
  10. Pengar till att resa
Och för att få plats med allt så skulle jag vilja ha: ett hus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar