tisdag 19 april 2011

Shopping igår + idag?

Igår eftermiddag tog jag en dag nere på stan här i Linköping. Jag skulle försöka hitta en okay sommarjacka som jag kan ha, eftersom att jag har kommit fram till att tidigare sommrar har jag använt tjockare tröjor eller så, men nu ville jag ha en riktig jacka! Jag skulle också in på SJ och få en biljett återbetald, det var väll egentligen orsaken till att vi tog just igår att leta efter en jacka, och inte torsdag när Jonatan har halvdag, för biljetten var tvungen in före idag. Dock kan jag inte säga att jag ångrar det. Var jättevarmt och skönt, och det var okay att ha shorts på sig när vi gick hem vid 5-tiden också!

Jag hittade en skit snygg en på H&M, där jag väldigt sällan brukar hitta kläder, men nu fann jag en jacka som fanns i färgerna svart, vitt, blått. Och då kunde jag ju ta den svarta!
Jag hade egentligen velat haft en röd, men den här var okay den också. Stod och velade länge om den eller en jeans jacka.

Sen på Kappahl hittade jag en snygg, blåvit randig vid tröja på rea! Skitsnygg!

Idag insåg jag att jag var tvungen att gå och köpa potatissallad, då jag känner mig alldeles för lat för att laga mat! Med mig fick jag senaste nummret av Photoshopguiden (skulle väldigt gärna velat haft förra nummret också)! Nu ska här photoshoppas!


Men nu ska jag äta lunch och sätta mig och läsa Charlaine Harris - Dead until Dark då jag fick reda på att ALL litteratur behövde läsas. Du behöver inte fråga mej två gånger på vissa böcker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar