tisdag 28 augusti 2012

Ny blogglista!

Sådär, nu tar vi och gör en ny blogglista på ämnen som jag ska svara på under hösten eftersom att jag vet att jag inte kommer ha så mycket tid över till roliga saker att blogga om så jag tar och bestämmer redan nu vad jag ska skriva om!

Vissa ämnen kommer nog att vara återkommande, men jag känner att jag kan skriva om dem igen i så fall! Men 30 ämnen ska det bli, några lite tyngre och privatare än andra.

#1. Min nya karriär som bibliotekarie. Vad anser jag om den?
#2. Varför vill jag ligga och kramas som träning?
#3. Favoritmusik?
#4. Varför klär jag mig bara i svart?
#5. Växjö?
#6. Framtiden.
#7. Hur hittade jag motivationen och började tycka det är kul att springa?
#8. Kvinnligt/manligt.
#9. Spelar längden någon roll?
#10 Vatten och min rädsla för det.
#11. Får jag inte nitar och läder!
#12. Queerteorier.
#13. Storbloggare, vad jag läser och inte. Skulle jag vilja ha bloggen som inkomst?
#14. Kroppsfixering
#15. Spel.
#16. Att skaffa barn en dag.
#17. Adoptioner och att adoptera.
#18. Alternativa karriärer!
#19. Att kvara kvinna, fördelar och nackdelar i mitt tycke.
#20. Vampyrer
#21. Humflumhumaniora?
#22. Shopping
#23. Träningsnarkoman?
#24. Om jag fick en jordenruntresa, vart skulle jag då åka? Och varför?
#25. Författardrömmar?
#26. Att vara vegetarian.
#27. TV-serier
#28. Dinosaurier.
#29. En dag ska jag gifta mig.
#30. Tatueringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar