torsdag 23 augusti 2012

Fyra små saker...

Idag har jag fyra saker som jag har väldigt starka åsikter om!

1. Blomkålsmos gjord med vispgrädde.
Åsikt: Helt jävla sjukt gott!
Alltså, det var nog länge sedan jag åt något med den slemmiga konsistensen som mos har (om man bortser från rotmos som också är sjukt gott), som varit så gott! Det var helt fantastiskt. Det här kommer jag att äta så sjukt många gånger igen! Det känner jag det. (Varning, det måste ätas varmt! Annars är det ingen idé. Då bara förstör ni allt!)

2. Killar i svara tajta jeans.
Åsikt: Så jävla snyggt/läckert.
Ja! Det är det. Byxorna får se hur jävla emo ut som helst, men ge dem till alla killar! Det är helt ofantligt läckert. Det hela beror ju helt och hållet på vad man har på sig på överkroppen och vilken frisyr man har vad omgivningen anser om en. Fler killar med tajta svarta jeans!
Nu!
Direkt!

3. Musik som handlar om/framkallar ångest.
Åsikt: Ja!
Bara "Ja!".
Egentligen räcker det där.

4. Dinosaurier
Åsikt: Ge er!
Just nu har jag aldrig sett dinosaurier så jobbiga som jag gör nu. Det är ju kul att fixa med kursen och så, men nu börjar det blir lite drygt faktiskt. Jag börjar bli lite trött på dinosaurier nu. Vet inte om jag kommer hjälpa eller stjälpa det hela om jag sätter mig och tittar på Jurassic Park heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar