torsdag 17 november 2011

Peppad på framtiden!

Sitter här med skolböcker upp till öronen. Har minimum av 30 uppgifter att lämna in den här terminen, men jag känner ändå att "Äntligen! Nu börjar jag komma någonstans!" Poängen kommer rasa in efter att terminen är klar och det kommer kännas sjukt skönt! Kommer bara ha 45 hp kvar och i det en kandidatuppsats.
Sen sitter jag förväntasfullt och väntar på att få se om jag kommer in på Biblioteks- och informationsvetenskapsprogrammet. Svaret kommer nu i början december någon gång. Yay! Jag ska få bli skolbibliotekarie!

Känner mig helt fantastiskt laddad för framtiden just nu.

Jag har landat lite i Växjö. Trivs hur bra som helst på Ju-jutsu klubben. Börjar tycka stan är okay även om jag inte känner så måmga än, men det kommer förhoppningsvis förändras under våren och så. Behöver inte jobba kvar på jobbet efter 10/12 utan kan leta efter nytt arbete om jag känner för det.
Jag peppar mig själv på träningen genom att försöka genomföra en tävlingssatsning och bli duktig, samtidigt som jag försöker ta mig igenom skolan med okay betyg och träffa J, så det finns att göra i alla fall.

Riktigt positivt ser det ut i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar