fredag 18 november 2011

Bra jobbat!

Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv för denna veckan. Jag har skrivit flera analyser och teoriuppgifter som är redoa att lämnas in (även om någon av dem inte är helt fantastiskt bra skirvna, jag hoppas bara inte att den räknas som ett plagiat!).
Har några kvar också som jag ska göra under helgen, men det är mest läsa och skriva kortare diskussionsinlägg, så det borde fungera bra ändå!
Nu har vi en kurs med sjukt många uppgifter inom filmvetenskapen. Vi ska göra en sådär tio olika uppgifter, och på det diskussionsinlägg. Har en så ful lärare att hon delat upp alla diskussionerna i flera delar också, så att man måste göra ännu mer arbete. Sånt ogillas skarpt måste jag säga!
Men jag är fortfarande ganska nöjd.
Nu vet jag att jag kommer att få göra om en del uppgifter eftersom att om jag ska kunna göra alla, så kanske de inte blir helt kvalitativa, men jag känner mig ändå ganska nöjd med att jag i alla fall har lämnat in allting. När allting kommer omkring, så har jag ju bara 45hp kvar på min filmvetenskaps examen när terminen är slut!
DET mina vänner är skönt!

Imorgon bär det av till jobbet igen. Imorgon blir det aikido i flera timmar. Det tror jag att jag kan stå ut med. Speciellt när vi kommer att vara flera stycken där faktiskt. Inte bara två. Jag hoppas bara att jag kommer att hitta ut dit nu! Det är inte helt lätt att hitta från Campus ut till aikidoklubben om jag ska vara ärlig.

Tänkte förövrigt göra en rensning bland ämnena här på bloggen, så jag ska gå igenom vissa inlägg som jag tycker om och lägga in nya taggar på dem!
En av dem kommer heta träning, men där kommer det inte hamna så jättemycket, eftersom att jag har en ny blog som kommer att ta upp mycket av träning också (iamamartialartist.blogspot.com) och där kommer mest utav det jag skriver om det att hamna. Troligtvis kommer inläggen att se ganska likadana ut både där och här.

2 kommentarer:

  1. Alltså du är så grymt imponerande så jag tror jag smäller av ibland. Jag fattar verkligen inte hur du orkar med allt!

    SvaraRadera
  2. Tack Sanna! :)

    Idag ställer jag mig den frågan också. Är så grymt trött och jag har typ bara tittat på när barnen har lekt!

    SvaraRadera