tisdag 1 maj 2012

Ajjj...

Att flytta till Växjö var typ det sämsta beslutet någonsin tycker nog min kropp. 
Blå på näsan och röd på ryggen.
Jag som inte har bränt mig sen jag typ var12 (förutom den gången jag var på Lanzarote...)

Idag var tanken att jag skulle sitta ute hela dagen och läsa. Så blev inte fallet utan jag gick ut och satte mig och läste ett tag, sen bestämde jag mig för att gå ner och kolla på människor som var duktiga och sprang. Jag tror jag satt där runt en timme ungefär, och sedan gick jag ner för att göra några ärenden på stan, och promenerade hem.

Det här blev resultatet.
AJ! 

Som tur är ser inte andra sidan lika hemsk ut, så jag får sova på den sidan inatt.. 

Man kan ju hoppas att det går över fort i alla fall...
Imorgon är det ju skola från 9-12, så då sitter man i alla fall inte. Och från 13-15.30 kommer jag sitta på buss och tåg. 
Så vid 16-tiden när jag ska gå ner och ta min spruta så är förhoppningsvis solen inte lika stark.

Jag tror ni kan gissa vad skönt det var att vara ute och springa trots att det blåste ordentligt kallt nu..?
Just nu ligger jag i sängen med en kall blöt handduk på ryggen och läser Hungerspelen.
(Yay! Team Peeta!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar