måndag 21 maj 2012

Men det här, och det där, och här och...

Här kommer igen ett inlägg som kommer ligga som väldigt personligt och sådär, så vill ni inte läsa, så gör det inte, men kom inte och gnäll sen, det är ert egna beslut om ni väljer att fortsätta läsa när jag redan varnat vad det kommer att handla om!

Jag ser inte mig själv som en människa med dåligt självförtroende. Inte det bästa, men definitivt inte dåligt självförtroende. Den delen som det kan svikta lite i är när det kommer till hur jag ser ut.
Till största delen kan jag leva med hur jag ser ut, men det finns några områden som jag har så sjukt svårt att acceptera på mig så det finns inte.

Det första är låren/rumpan.
Jag tycker verkligen inte om att jag har så sjukt mycket fett som flyter omkring. Jag skulle älska att ha muskliga ben och det är inte storleken på låren som jag är ledsen över, utan det faktum att de är så sladdriga!
Det här är snygga lår:

Gina Carano som gladiator (mer och bättre bilder
finns om man googlar "Gina Carano gladiator").
Sen är jag inte helt förtjust i hur min rumpa ser ut, eftersom att det går lite in i varandra, jag har något som känns som ett helt fettäcke som täcker rumpan och låren. Det samma gäller här. Jag vill inte ha, eller rättare sagt, jag har inte ambitionen att ha, en jätteliten rumpa, utan jag vill bara ha en fast rumpa!
Hon kanske var lite överdriven, men hon är väll fitnessmodell eller vad det var också... Men ja... Inte långt därifrån.

De andra som jag är sjukt less på mig själv och som faktiskt får mig att må riktigt dåligt med mig själv är min mage. Jag vill ha en platt mage, där byxor och trosor inte klämmer in!
Magrutor och så vidare är totalt oviktigt. Snarare något sånt här:

Men det kanske är för att jag precis varit riktigt sjuk i en vecka som jag börjar känna mig tjock och fläskig. Kan ju inte gå ut och springa riktigt än, mina bihålor är fortfarande ganska svullna och träningen ikväll kommer att bli ett test för att se om jag orkar träna alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar