tisdag 1 maj 2012

Åååh...

För er som känner mig så vet ni att följande saker har jag snöat in lite väl mycket på kanske. 
Nämligen (utan inbördes ordning):

Johnny Depp 
(eller snarare hans flera ansikten! Ni får bara ett dock, orkar inte leta upp fler bilder, men jag avgudar i princip varenda karaktär han har gjort.)
Vampyrer:

(Riktiga vampyrer that is! Inte glittrande!)


Harry Potter:
(Jag var tvungen att ta en bild på Snape, han är ju coolast i hela gänget!)

Neil Gaiman
Behöver jag säga mer?
Ok, allt han gör blir helt fantastiskt.


Och nu kan jag lägga till ytterligare två.

Peeta Mellark!
Jag avgudar den karaktären lika mycket i boken som i filmen. På nått sätt lyckades de att överföra Peeta ganska bra (till skillnad från Katniss som är en ren katastrof i filmen...)
(Är det förresten nån mer än jag som tycker han ser lite rockabilly ut i den här delen av filmen? När de är inne på intervjuerna menade jag då...


Daenerys Targaryen
Det finns inte ord för hur ofantligt vacker och cool och awesome denna kvinna är. Bara det faktum att hon har drakar gör att hon är min favorit (tillsammans med dvärgen) i Game of Thrones. 


The end.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar