lördag 13 oktober 2012

Boktips!

Tänkte komma med en liten lista på böcker i min hylla som jag tycker är sådär sjukt bra. Böcker som jag kan läsa om och om igen!

Ni får dock bara författare och titel, många är ganska kända, och vissa kanske har en titel som väcker intresse, och flera av dem har jag skrivit om tidigare, så det är bara att söka igenom tidigare inlägg och se vad ni hittar!


  • Austen, Jane Stolthet och fördom
  • Bull, Emma War for the Oaks
  • Collins, Suzanne  Hungerspelstrilogin
  • Davidson, Mary Janice Undead-serien
  • Gaiman & Reaves Interworld
  • King, Stephen Desperation
  • Johnston, Paul The deathlist
  • Mankell, Henning Danslärarens återkomst (den enda svenska deckaren jag faktiskt gillar!)
  • Nordstrand, Jan Elvisevangeliet
  • Sixx, Nikki Heroin Diaries
  • Stoker, Bram Dracula

Jag tycker förövrigt att böckerna har en bra blandning mellan genrer, författare och så vidare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar